Szolgáltatási ajánlat

Szolgáltatási ajánlat

  • Közgyűlés összehívása, lebonyolítása, jegyzőkönyvek elkészítése, évi 1 rendes közgyűlés, valamint szükség és igény esetén rendkívüli közgyűlésre vonatkozóan.
  • Közgyűlés határozatainak előkészítése és végrehajtása a társasházakról szóló jogszabályok az Alapító Okirat és az SZMSZ szerint,
  • a Társasházi Határozatok könyvének a vezetése.
    • A közgyűléshez kapcsolódó iratanyagok elkészítése, irattárazása, digitalizálása, web felületen történő jelszavas elérés biztosítása,
  • A társasház működésével kapcsolatos számlák, bankszámlák, bizonylatok, könyvelése, beszámolók, bevallások készítése, költségek tervezése, elszámolása.
    • Éves költségvetés és elszámolás készítése,
    • Számlakezelés igény esetén akár együttesen a számvizsgáló bizottsággal,
    • Pénztárkezelés rendjének kialakítása, valamint a házipénztár elszámolásának biztosítása,
    • NAV bevallások készítése, előírás szerinti benyújtása, adófizetési kötelezettség teljesítése
  • Szerződéskötések (vállalkozói, szolgáltatói), a meglévő szerződések követése, évenkénti felülvizsgálata, szükség szerinti újratárgyalásának előkészítése, jogszabályi megfelelősség biztosítása, ellenőrzése.
    • Szerződéstár kialakítása, elektronizálása
    • Műszaki dokumentációk irattárának kialakítása, követése, betekintési rendszer kialakítása és üzemeltetése.
    • Tulajdonosváltás esetén – igény és térítési díj ellenében - a dokumentációk (Alapító Okirat, SzMSz, éves elszámolások, házirend) digitalizált formában történő biztosítása az új tulajdonos részére,
    • Teljesítmények igazolás.
  • Tulajdonosonkénti nyilvántartás vezetése a közös költség befizetéséről.
    • Az elfogadott éves költségvetés tulajdonosra bontása, az évi/havi kötelezettségről minden tulajdonos tájékoztatása,
    • A közös költség befizetésének könyvelése, késedelmi kamatszámítás NAV által elfogadott könyvelőprogram segítségével,
    • Rendszeres elszámolási értesítő, egyenleg megküldése, e-mailben,
    • Elektronikus egyenleg elérhetősége web-en keresztül,
    • Határozatok, jegyzőkönyvek elektronikus tárolása, elérésének biztosítása a tulajdonosok részére,
    • Email kapcsolattartás a társasház tulajdonosaival, bérlőivel, szolgáltatóival.
  • Közös költség hátralék esetén:
    • a tartozók felszólítása,
    • tartozás esetén fizetési meghagyás, jelzálog bejegyzés indítása,
    • jogi ügyintézés a tartozás behajtásához,
    • tartozás rendezés esetén a törléshez szükséges igazolások kiadása.
  • Munkáltatói jogkör gyakorlása a társasház, mint munkáltató által foglalkoztatottak esetében:
    • Munka-, megbízási-, és vállalkozási szerződések megkötésére,
    • A jogkörhöz kapcsolódó adatszolgáltatások, fizetési kötelezettségek, bizonylatok, okiratok kezelése, nyilvántartásainak vezetése és őrzése.
  • Tulajdonosi érdekek képviselete, tulajdonosi és egyéb bejelentések kivizsgálása, a szükséges intézkedések megtétele.
  • Pályázatfigyelés, pályázatírás térítésmentesen az Önkormányzati és Fővárosi Városképvédelmi és Város rehabilitációs pályázatokra valamint a szükséges mellékletek és szakvélemények összeállítása költségtérítéssel (pl: szakvélemény árajánlat, tulajdoni lap hatósági ár alapján).

Üzemeltetési feladatok ellátása

  • Az épület üzemeltetése és karbantartása érdekében szükséges intézkedések megtétele.
    • Éves karbantartási terv javaslat készítése, bemutatása,
    • Kötelező karbantartási munkálatok megrendelése, követése.
  • Közüzemi számlák jóváhagyása és kiegyenlítése, szolgáltatókkal való kapcsolattartás és a tevékenységük ellenőrzése. Évközi árváltozás követése, elemzése, közös költség változás érvényesítése.
  • 24 órás elérhetőség biztosítása.
  • Rendszeres havi állapotellenőrzés, helyszíni bejárás, a szükséges karbantartási feladatok feltárása, jegyzőkönyvezése és a számvizsgáló bizottság tájékoztatása.
  • Takarítói feladatok meghatározása, a takarító kiválasztásának menedzselése, tevékenységi kör meghatározása, munkájának ellenőrzése.

Karbantartási és felújítási feladatok ellátása

  • Javítások, hibaelhárítások, előirt hatósági ellenőrzések (kémények, érintésvédelem stb.) megszervezése, lebonyolítása.
  • Igény esetén kisebb javítások, megrendelése, teljesítés átvétele, igazolása.
  • Felújítási feladatok felmérése, számvizsgáló bizottsággal történő egyeztetés:
    • Éves, és középtávú felújítási tervjavaslat készítése, bemutatása,
    • Középtávú terv készítése az épületbe épített anyagok várható élettartamának figyelembe vételével,
    • A felújítási terv alapján vállalkozói ajánlatok bekérése, tender kiírásban közreműködés.

Műszaki háttér biztosítása

Jogi háttér

  • managing care insurance such as: damage report, kárszakértő receiving (as required).
  • condominium representation against third parties and the authorities before the courts.
  • communication with owners.
  • ensure the balance sheets and tax basis of accounting rules and financial liabilities.